среда, 20 июня 2012 г.

Անկեդոտներ

Անկեդոտներ

APARANCUN ASUM ES KARAS 3 HAT ESH KANGNACNES IRAR VRA ASUMA HA GNUMA NSTUMA ESHI VRA GNUMA KANGNUMA HOR GEREZMANI VRA

 
aparancun asum en siract guyn@ vorna? asuma geraguyn@
 
abarancun asum en antar@ tesnum es asum e 4e carnern en xangarum
 
Ապարանցու տղեն մեռնումա, ընկերը գալիսա ցավաքցելու, հերն ասումա ոչինչ բանակից պրծավ:
 
Ապարանցու դուռը ծեծում են, ասումա ովա? ասում են Ես եմ, ասում ա, որ բացել եմ տեսել եմ դու չես, գլուխդ ջարդելու եմ ...
 
Ապարանցին ուզումա ձեռի հետ գործ անի, ձեռը չի համաձայնվում:
 
Ապարանցին կռվի դաշտից մորը նամակ ա գրում.
-Մամ ջան,ամեն ինչ լավ ա,օրը 10 կմ նահանջում ենք,հեսա տուն կհասնեմ.
 
Ապարանցուն հանելուկ են ասում.
- Այն ի՞նչն է, ինչը՞. շատ տաս` քիչ կտա, քիչ տաս` շատ կտա:
Ապարանցին պատասխանում է.
- Դատավորը:
 
Աբարանցու փոքր տղան մեծին ասումա. ապեր գնա պապաից մի քիչ փոխ ուզի էլի.
Մեծն ել ասումա. բա խի դու չես ուզում որ
Փոքրը պատասխանումա. դե դու մեծ ես ելի, պապան քեզ շուտվանիծ ա ճանաչում.
 
Աբարանցու էշը սատկում ա, քուռակին տանում ա մանկատուն:
 
Ապարանցուն ասում են շուտ հասի տունտ պաժառա ընկել, ասումա հնարավոր չի բանալիները մոտսա
 
Տիկին Մարգոն հարցնում է.
- Վարդանիկ, դու մեր նախագահին սիրու՞մ ես:
- Իհարկե, ընկեր Մարգո:
- Ինչու՞ Վարդանիկ
- Որովհետև նախագահին, ինչպես և ծնողներին, չեն ընտրում
 
Դպրոցում ուսուցիչը երեխաներին հարցնում է.
- Երեխանե՛ր,ով իրեն հիմար է համարում,թող կանգնի:
- Մի քանի րոպե անց Վարդանիկը կանգնում է…
- Դու իրոք քեզ հիմար ե՞ս համարում:
-Ոչ իհարկե,ուղղակի անհարմար է,որ դուք եք մենակ կանգնել…
 
Վարդանիկը էշին (ավանակին) թարս նստած գնալիս է լինում ընկեր մարգոն տեսնում է ու հարցնում:
Ընկ. Մարգո-Ինչի ես էշին թարս նստել?
Վարդանիկ-Բաից դուք ինչ գիտեք ես որ կողմ եմ գնում:
 
Պապ, այ պապ, ոչխարները ամուսնանում են:
Հա, տղա ջան, հենց ոչխարներն են ամուսնանում:
 
ABARANCIN U MEXRECIN AMUSNANUMEN EREXEN ISHAMEXUYA CNVUM
 
abarancu esh@ koruma asuma lava vren chei
 
Մի հատ մարդ ընտրություններից հետո հրապարակում բարձր գոռումա
- էս իշխանությունները աննասուն են .
Ոստիկանությունը գալիս տանումա դատում են .5 տարի 5 ամիս .
-5 ամիսը հասարակական կարգը խախտելու համար
-5 տարին էլ պետական գաղտնիքը հրապարակելու համար
 
Ապրանցին մտնումա խանութա ասումա ինձ մի հատ ղդիկ տվեք
 
abarancun asumen vor curta linum in4 es anum asuma peji koxnem nstum harcnumen ba vor shat curta linum in4es anum asuma pej@ varumem
 
Կինը.
- Հիմարի մեկը, անբան, ամբոխչ կյանքս, ջահելությունս նվիրեցի քե՛զ, իսկ դու անբանի մեկը դուրս եկար…
Ամուսինը
- Այ կնի՜կ, հերիքա դիպլոմիտ հետ խոսաս…
 
Վարդանիկը գալիս է տուն ու մորն ասում .
-Մամ նոր տատիին տեսա,
Մայրն ասում է.
-Այ տղա,ես քեզ չեմ ասել ծառի տակը խորը չփորես???
 
– Ապարանցին երեխային տանում է դպրոց ու զգուշացնում, որ մինչև mp3, wma ու divx կարդալ չսովորի տուն չգա։
 
– Ապարանցին ուզում է ինքնասպան լինի. սկզբից մի ոտքին է կրակում, որ չփախնի հետո նոր կրակում գլխին։
 
– Ապարանցին էշին գրկած գնում է, ասում են էդ ինչի չես նստում ինքը տանի քեզ, ասում է ինքը չգիտի, թե ես ուր եմ գնում:
 
Հիսուսը Քրիստոսը որոշումա գալ ապարանցու մոտ, տեսնի իրեն կճանաչի: Առաջին պատահածին հարցնում է.
- Ես ո՞վ եմ:
- Վարդանի պապն ես:
- Չէ…
- Ուրեմն Վարդանի հերն ես…
- Չէ…
- Վարդանի բարեկամներց ես…
Հիսուսը առթեն ջղայանացած՝
- Բայց ինչի՞ հենց Վարդանի՛…
Ապարանցին խեղճացաց.
- Դե ձեր նկարը Վրդանենց տան պատիցա կախած…
 
Ապարանցուն հարցնում են տարին քանի ամիս ունի ասումա տարին 12 ամիս սարում եմ լինում ինչ իմանամ
 
Ապարանցուն հարցնում են.
-Ինչպե՞ս է ռուսերեն «ձուկ»:
Պատասխանում է.
-Рыба
-Իսկ «ձկներ»
-Ребята!!!
 
Abarancin gnuma paterazm,mincev hogu xork@ viravorvat hetagalis
 
abarancun harcnum en hosanqic vaxenum es? asum a che zzvum em ...:))
 
ABARANCUN HARCNUM EN ANTAR@ TENUM ES?
ASUMA CHE, TSARER@ XANGARUM EN...
 
Երևանի գազանանոցից փախել է սոված փիղը`դուրս սողալով ճաղավադակի միջով:
 
-Հայրիկ,բոլոր հեքիաթներն են սկսվում "լինում է չի լինում" խոսքերով?
-Չէ բալես,ամենալավ հեքիթները սկսվում են`"Եթե ընտրություններում դուք ձեր ձայնը տաք ինձ" խոսքերով :
 
Կինը` ամուսնուն.
– Ինչ ես կարծում գուցե իրար դավաճանենք, որ մի քիչ աշխուժանա մեր տխուր ամուսնական կյանքը:
– Անիմաստ է, ես արդեն մի քանի անգամ փորձել եմ:
 
– Մամ, Հարութն ասաց, որ ես հիանալի աղջիկ եմ: Կարելի է այսօր նրան հրավիրեմ մեր տուն:
– Պետք չի: Թող նա շարունակի այդպես մտածել:
 
Ապարանցու երեխեն հարցնումա `
-Պապ արևը ոտքեր ունի ?
-Չէ բալես չունի
- Բա գիշերը խի էիր ասում արև ջան ոտքերտ լայն բաց
 
Ամուսինը Նյու Յորքից գրում է կնոջը. Սիրելիս, այս ամիս չեմ կարող գումար ուղարկել: Փոխարենն ուղարկում եմ 100 համբույր:
Կինը պատասխանում է.
Սիրելիս, շնորհակալություն 100 համբույրի համար:
Ահա ծախսերի հաշվետվությունը.
1. Փոստատար` 2 համբույր:
2. Փչացել էր հոսանքի հաշվիչը: Վարպետը համաձայնեց սարքել միայն 10 համբույրով:
3. Տան տերն ամեն օր գալիս է իր համբույրի հետևից:
4. Խանութպանը միայն համբույրով մթերք չի տալիս...
Սիրելիս, չմտածես, մինչև ամսվա վերջ դեռ 35 համբույր կա:
 
Aparancun arajarkum en Mike Tysoni het box kpvel amen raund@ dimanalu hamar 1000$, isk verjum 100000$!!! Verji raundna, es trener@: -Davay, davay du kkaroghanas es el dimanas, davay! -Che arden hesa karogha chdimanam es urodi beran@ tam jardem!
 
Mek@ taxu varordin harcnum e. - Minchev hraparak inchqanov ktaneq? - 1000 dram. - Isk ete knojs het linem? - Eli 1000 dram. - Tesar sirelis du vochinch charjes
 
Abaransin mek hat dolar tpelu tpich a unenum, tanuma caxum.Asum en, inchi saxir. Asuma pox er petq vraz.
 
Aparancin erku hat napastaka berum harcnumen asumen ba vonc imanank vorna axchik, vor@ txa asuma: esli poshel znachit malchik, esli poshla znachit devushka
 
Yerevantsin gnuma aparantsu tun, hartsnuma, - vonts eq? Kngat het vonts es? Aparantsin el pataskhanuma, - Mersi lav em, du lav lines.
 
Mek@ myusin bana hartsum, asuma, - ape gites vor eshi achker@ gisher@ paylplum en? - Iyaaaaaaaa, ba asa vor aparan@ Las Vegasa eli.
 
Aparantsin vozniya tesnum u asuma, - vay mama jan es muk@ inchuya sents pshakaghvel?
 
Aparantsu glux@ &akvum e. Bzhishk@ nayum e u asum: - Glxit mi bjij@ mahatsela... - Inchits? - "Menakutyunits".
 
Aparancu erexen galisa hor@ asuma,pap pap esor marshrutkachnsteci,hetevic vazelov tun eka, 100drams indz mnac. Hernel asumaBALES BA CHEIR KARA TAXU HETEVIC VAZEIR:
 
Ապարանցուն հարցնում են ,- <<Որնա քո սիրած շորը>>?
պատասխանումա,- <<Տեղաշորը>>
 
Aparancun asum en dzi barov naxadasutyun asa asuma nu pagadzi
1-48

Комментариев нет:

Отправить комментарий